2013. december 19., csütörtök

00

Sziasztok! Megérkeztem a prológussal, nagyon igyekeztem, hogy olyan legyen, hogy elbírjátok képzelni, remélem, sikerült! A főszereplő fiú családneve Raystone, szóval az az utolsó mondatban, hogy ezt megmagyarázzam. Őszintén bízom benne, hogy tetszeni fog, és várom a visszajelzéseiteket - legyen az akár pozitív, akár negatív. Jó olvasást kívánok, és szeretném veletek közölni, hogy fantasztikusak vagytok, még rész sem volt fenn, és máris +50 olvasóm van! Imádlak titeket, ti vagytok a legjobbak! <3

Amelia Finnick

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Prológus


A hideg utcán a cipő sarkának kopogása visszhangzott. A fagyos téli este csak egy lélek vágott keresztül a kis, sötét utcán, de ő is sietett. Mikor kifújta a levegőt, az páraként látszott, olyan volt mint a cigaretta füst.
a j á n l o t t  z e n e 
Körülnézett, mielőtt lelépett a járdáról, átfutott a túloldalra, majd hangos csörömpöléssel a táskájában kutatott. Mikor megtalálta, amit keresett az utcai lámpa halovány fényében megkereste azt a kulcsot, ami az ajtót nyitja. Finoman becsúsztatta a  zárba, majd elfordította. Lenyomta a kilincset, és kitárta  az ajtót. Összerezzent, mikor hallotta, hogy az ajtó nyikorog egyet, majd gyorsan kirántotta a kulcsot a zárból, és visszazárta az ajtót. Szeme még nem szokott hozzá a sötétséghez, ami a szobában fogadta. Tapogatózva haladt előre, lábujjhegyen lépkedve, lélegzetét visszafojtva. Apró sikkantást hallatott, mikor valami hozzáért a lábához, alaptalanul, csak a macskájuk simult hozzá. Lehajolt és a kezébe kapta, majd folytatta útját a lépcső felé, hogy elérje a szobáját, ami menedéket fog nyújtani számukra. 
Csak hogy ez éppen nem sikerült. A nappaliból kiszűrődő tévé zaja egyszeriben megszűnt. Egy alak közeledett kifele. Kezéből kiesett a whisky-s üveg, és hangos csörömpöléssel ezer darabra tört a padlón. A lépcső felé lépkedő alak tágra nyílt szemmel meredt az előtte álló pocakos férfira, és mikor kinyitotta az a száját, elfintorodott. Az alkohol és a cigarettafüst ott érződött a lélegzetén, fehér atlétája mocskos volt, bűzlött. Derekához nyúlt és egy laza mozdulattal kirántotta övét a tartójából, majd halk röhögés közepette összehajtogatta.
- Ilyenkor hazajönni? Bezzeg az én időmben... Ott volt ám fegyelem - nevetgélt az ő különös hangján, majd a lépcső előtt álló remegő alakra pillantott - De te! - ordította el magát - De te, istencsapása, ilyenkor hazajönni? - üvöltött, majd ellökte a kisebbet. A fiú a hanyatt esett a lépcsőre, de rögtön fellökte magát, és felfele próbált futni. Épphogy két lépcsőfokot megtett, mikor érezte, hogy valaki vadul nyakon ragadja, és visszarántja a hideg kőpadlóra, és ismét ellöki. 
- Kölyök! Te ne menekülj előlem - a férfi hangja olyan volt, mint aki megvadult. Dühében rugdosni kezdte, majd később a rúgások mellé csatlakozott a derékszíj is, ami a lába előtt fekvő alak hátán csattant legalább ezerszer, mikor a férfi hirtelen abbahagyta a verést, és eldöcögött a konyhába piáért. Amikor visszatért, az említett "kölyök" pár centiméterrel arrébb vánszorgott. Arca verejtékezett, haja szemébe lógott és lélegzetvétele eléggé szapora volt. Halkan könyörögni kezdett a felé tornyosuló alaknak.
- Ne, ne! Kérem - mondta gyenge hangon - Ne bántson - nyögte. Majd mikor az öv újra és újra lecsapott, és a verésre ítélt hátán néhány üveg még ripityára tört, a Raystone ház csendjét egy velőtrázó sikoly verte fel.

25 megjegyzés:

  1. Drága Amelia, bogyócskám, puszedlim!

    Mikor elolvastam az ismertetőt, már akkor tudtam, hogy nem egy hétköznapi történettel lesz dolgom. Régóta kerestem már egy sztorit, amelyben egy meleg fiú a főszereplő, úgyhogy ezért is kapsz egy jópontot a többi mellé!

    Nos, a prológus... Minden egyes cselekményt, melyet leírtál, itt láttam magam előtt. Ez nagyon ritkán fordul elő, hogy teljes egészében el tudom képzelni az adott szituációt. Neked sikerült elérned, hogy olyannyira belemerüljek a mondatokba, hogy csapkodni kezdjek, mikor a végére érek - kérlek, magyarázd meg a szüleimnek, hogy nem vandálkodom.

    Nagyon tetszett, szerintem az első fejezetig még elolvasom párszor, aztán majd kiabálok veled chaten, hogy ne kínozz! Eh, folytatom a kunyerálást, még akkor is, ha nem szép dolog. Büszkén kijelentem, hogy Megjártam a poklok poklát lover vagyok, a későbbiekben pedig bizonyára függőség lesz ebből.

    Sok-sok puszi, Zebi ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Zebi!
      Meghatott a kommented, komolyan mondom. Imádlak, te jány! Köszönöm szépen a dicsérő szavakat és ígérem, falazok a szüleidnél!!! :D Majd megdoblak egy csodás üzenettel fosbukkon <3 Még egyszer köszönöm! xoxo
      Amelia Finncik

      Törlés
  2. Amelia ! Ez egszerüen fantasztikus... *-* màr most ! Ha tudnàd hogy vàrtam hogy végre 19.-legyen.. tiszta kinszenvedés volt !
    Nagyon tetszik ahogy irsz.. ahogy kifejezed magad.. tökéletes !
    Maga a történet is eszméletlen ! Màr most.. pedig meg csak a prologus van fent.. *-*
    Nagyon tetszik !
    Remélem majd hamar tudod hozni a kövi rêszt.. mert eszméletlenül kivàncsi vagyok rá! :)

    By: Wattacukkor

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Rózsaszín Wattacukor!
      Először is jó nagyot kacagtam a neveden, ami ritka alkalom, főleg mostanság. Igazán tetszetős név! Gratulálok hozzá, honnan szedted?:3 :DDD
      Másodszor, borzasztóan sajnálom, hogy várakoztattalak Titeket, és köszönöm a szavakat, nagyon jól esnek!:)
      Ölel, Amelia Finnick

      Törlés
  3. huh...megfogó!:) teljesen tökéletes. midnent tökéletesen irtál, szinte láttam magam előtt a jelenetet. már vártam hogy jöjön a rész, mikor ma eszembe jutot hogy 19.-e van nagyon megörültem.
    igaz csak prologus van, de már meg fogott:) remélem hamar jön majd az első rész:) nagyon jól irsz, csak gratulálni tudok miatta.
    soksikert a bloghoz, sok sikert az iráshoz:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia:) Köszönöm szépen a véleményed, és elképzelhetetlenül örülök, hogy tetszik maga a történet és az írásom is!
      Ölel, Amelia Finnick

      Törlés
  4. Ez annyira nagyon szuper. Kedvenc ***

    VálaszTörlés
  5. Drága Amelia!

    Először is: azt hiszem komoly függőség kezd bennem kialakulni, bár ez még csak a prológus...
    Iszonyatosan vártam már, hogy olvashassam a történet, nálam nagyon ritka, hogy E/3-ban teljesen magam elé tudom képzelni a történet, főleg ennyire élesen. De ez most teljesen sikerül, még kiadott könyveket is leköröztél nálam.
    Néhány apróságot találtam, ami számomra egy picit zavaró volt "... kinyitotta az a száját, elfintorodott." szerintem itt az "az" felesleges, bár meglehet, hogy ez csak az én badarságom. A másik az lenne, hogy "Az alkohol és a cigarettafüst ott érződött a lélegzetén, fehér atlétája mocskos volt, bűzlött." számomra az "ott" valahogy furcsán érződött, és hirtelen nem is tudtam hová tenni, egy picit felesleges. Nagyon remélem nem sértődsz meg, tényleg nem azért írtam ezt le, csupán ha esetleg ezzel segíteni tudnék.
    Egyébként imádtam minden sorát, tényleg "láttam" mindent, a főszereplő iránt már szimpatizálok, elég erős anyai ösztönök munkálkodnak bennem, mindig meg akarom védeni, azt akit bántanak. Főleg ha a szülei teszik ezt... Ez mindig elborzaszt. Megérintett a fiú története, már most is.

    Sokszor ölel.
    Ruta

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. DRÁGA RUTA!
      Úristen, úristen! Fel sem fogtam, hogy Te kommenteltél! Úristen ! *óriási szemekkel mered a monitorra*
      Köszönöm a véleményt. Ne aggódj, nem sértődtem meg, csupán az első olvasáskor érzek valami olyasmit, de az mindig csak az első, aztán később leesik a tantusz, hogy Te csak jót szeretnél és építő kritikát mondasz!
      Nagyon szépen köszönöm, hálás vagyok az őszinte véleményedért!
      Millió puszi,
      Amelia Finnick

      Törlés
    2. Jaj, hogyhogy?
      Huh most megnyugodtam, nagyon féltem, hogy rosszul esett, de tényleg nem bántásból mondtam, csak szeretnék segíteni, mert nagyon szimpatikus lány vagy számomra, ahogy olvasom a blogjaidat.
      Szívesen, nagyon örülök, hogy nem haragudtál meg rám!

      Törlés
  6. Kedves Amelia!
    Már régóta várom , hogy elkezdődjön , és nagyon megörültem, mikor megláttam, hogy feltetted a prológust.Tetszik, ahogy fogalmazol, a történet egyedi, ilyet még sehol sem olvastam, és ennek örülök.A prológus nagyon megfogott, nem bántam meg, hogy még régebben feliratkoztam.Most aztán még nagyobb izgalommal várom a következő részt.
    xx Lisa

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Lisa!
      Nagyon szépen köszönöm a dícsérő szavakat, és ne aggódj, a dátum, mely ki van tűzve hamarosan elérkezik!:)
      xoxo
      Amelia Finnick

      Törlés
  7. Nagyon ügyes vagy ,siess a kövi résszel!!

    VálaszTörlés
  8. Holly shit.. Ez valami fenomenális *__* Az utóbbi időben leszoktam arról, hogy komizok, de úgy gondolom te most igazán megérdemled. Fogalmad sincs mennyire vártam, hogy végre felkerüljön az új rész. Minden nap néztem a blogot pedig kivolt írva, hogy mikor lesz prológus. Nem vagyok a szavak embere, de remélem átment az, hogy mennyire szeretem már most a történetedet. Siess <3 xx.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úristen, emberek! Fogalmatok sincs, hogy mennyire büszke vagyok ilyenkor elsősorban magamra, de legfőképpen Nektek hálálkodom! Borzasztóan megható ilyen kommenteket olvasni, köszönöm Nektek! <3

      Törlés
  9. Kedves Amelia Finnick!

    Nagyon megfogtál! Valahogy így képzeltem el a prológus minőségi szintjét, ahogy ezt Te leírtad. Tudtam, hogy nagyon izgalmas és kidolgozott lesz, de ugyanakkor kételyeim is támadtam, melyek az olvasás során megszűntek létezni.

    Továbbá annak is nagyon örülök, hogy a főszereplőnk ezúttal egy meleg fiatalt alakít. Nem sok ilyen történet van a neten, pedig ez az egyik kedvenc kategóriám.

    Remélem mihamarabb felkerül az új fejezet is, mert már most borzalmasan kíváncsi vagyok az elkövetkezendő történésekre.

    Ölel: Heaven Coyer

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Heaven Coyer!
      Nagyon szépen köszönöm! :) Most már nem tudok mit írni csak ugyanazt a maszlagot nyomatni mint a fentiekben, de remélem érzed, hogy hálás vagyok neked, és ígérem, sietek!

      Törlés
  10. Orsim!
    Nekem már régen leesett, hogy óriási tehetség vagy, na de hogy ennyire! Azért álljon már meg a menet!:)
    Imádom az egészet. Az ötletet, a fogalmazást, sőt, még Téged is... ;)
    Remélem hamar hozod az első részt. Epekedve várom már.

    Ölel, Lucinda ( alias Zsóó )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Zsóó! Nagyon-nagyon és még vagy ezerszer nagyon szépen köszönöm:) Én is imádlak, és igérem, megcsinálom a Balettcipő fejlécét a szünetben, mert már egy hónapja azon dolgozom és nagyon bűntudatom van, hogy nem fejeztem be:(
      Puszi,
      Amelia Finnick

      Törlés
  11. Drága Orsi!
    Nagyon tetszett ez a rész, és olyan szomorú lettem, amiért ilyen rövidkére sikerült. Eszméletlenül felkeltette az érdeklődésemet a folytatás és legszívesebben már olvasnám is tovább. Ez az első blog, amit tőled olvasok, de kijelenthetem, hogy kibaszottul ügyes vagy *.* Csak így tovább és gratulálok a sok-sok feliratkozóhoz, igazán megérdemelted ^^
    Millio puszi Xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága szerecsendio, alias Kinga!
      Sajnálom, hogy ilyen rövid lett, a következő hosszabb lesz, ezt megígérhetem! Köszönöm szépen:3 nagyon cunci vagy:)) Btw, hamarosan írok fosbukkon, mert hiányollak, bébi!
      Ölel, Amelia Finnick

      Törlés
  12. Ez valami fantasztikus! Azt hittem már eltűntek ezek a blogok majd megláttam ezt... Mikorra várható új rész?

    VálaszTörlés
  13. Aztarohadt :O Szegény srác :(
    Durva, de érdekes. Kíváncsi vagyok a folytatásra.
    Sok sikert, ;)

    VálaszTörlés