2014. március 16., vasárnap

Hogy is állunk most...

Kedves létező és nem létező olvasóim, Amelia Finnick újra a színre lép. 
Fél év alatt igencsak össze meg vissza szakadtam, de elvileg és szerencsémre ráléptem arra a bizonyos jó útra. Telis-tele vagyok energiával, ötletekben sem szenvedek hiányt, tehát szerintem újra kezdhetjük ezt a blogot. Jesszus. Azért kicsit őrült maradtam, de születésemtől fogva az vagyok, kedveseim, ez ellen nem tudok mit tenni. Szóval. Hamarosan felkerül a blogra az új kinézet, én személy szerint valami sötétre gondoltam, mondjuk naagggyon sötét kék vagy fekete, de inkább döntsetek most Ti! 
Az új rész körülbelül egy hét múlva lesz, mivel elolvastam a beírtat és hááááááát, hogy is mondjam, furcsa lett. Röviden, perverz fantáziámnak köszönhetően +16-os események és ijesztő fordulatok kerültek bele, amin még én magam is megrémültem. 
Elvileg drága Diana Brunwin lesz a bétám, mármint hogy megpróbáljuk megcsinálni. 
Köszönöm mindenkinek, aki kitart és ki fog tartani a blog jövője mellett (most már) nagyon sokat számít ez nekem! 
Hamarosan jelentkezem az új résszel, ti meg legyetek szívesek kommentelni, hogy milyen színt válasszak, hogy milyen változásokat szeretnétek, meg minden egyéb, ami böki a csőrötöket!:)

Millió ölelés mindenkinek: Amelia Finnick

3 megjegyzés:

  1. Kedves Amelia!
    Hát én úgy örülök, hogy az nem igaz! Egyszerűen feldobtad a napom, és nagyon örülök, hogy jól érzed magadat!

    Sokszor ölel,
    Ruta

    VálaszTörlés
  2. Örülök, hogy folytatod, mert nagyon szeretem ezt a blogot és ha színt kéne választani, akkor én valami sötétebb zöldben gondolkodnék, de ez teljességgel a te döntésed.

    VálaszTörlés
  3. Pimpilimpikék, lilás-szürkés lesz:))

    VálaszTörlés