2015. április 7., kedd

FONTOS

Sziasztok bébifókák. 


Több, mint egy éve volt, hogy ideültem és megfogalmaztam nektek, hogy ez a blog igenis működni fog, folytatom, olyan lendülettel, mint ahogy elkezdtem. 
Csakhogy ez - mint látszik - nem történt meg. Leprivátoltam, a világtól elzártam, a nevemet visszaváltoztattam, kiléptem mindenféle csoportból, ami lehetséges volt. Sajnálom. Vagy nem. Fogalmam sincs. Időközben rájöttem, hogy nem szeretem ezt csinálni, nem akarom, se ötletem se energiám nincs egy ilyen befejezésére. De tudjátok mit? Anya mindig azt mondja, mikor épp feladni készülök, hogy régen, talán másodikos koromban, népdaléneklési versenyen kijelentettem, hogy én vagy harmadik, vagy második leszek. (Elsőt nem mondtam, ennyire nem nagy az egóm, hahah). És második lettem. Mert az akartam lenni, és megcsináltam. Minden akarat kérdése. 
Tehát, ezzel a fenti rizsákkal azt szeretném mondani, hogy igen, folytatva lesz a blog. Kicsit másként fog működni, ugyanis a saját nevem alatt fogok írni, DE az előző részekben nem fogom átírni a nevem. (És a blog címe se fog változni.) A részek érkezését nem fogom megmondani, mivel nekem sincs olyan képességem, hogy a jövőbe látok, szóval értitek. A lényeg, hogy igyekszem. De tényleg. 
Csók a családnak, majd jelentkezem

UI.:NEM TUDOM MIT AKARTAM EZZEL A BLOGGAL, TEHÁT EZEN FOGOK KATTOGNI KÉMIA DOLGOZAT KÖZBEN, HOGY MI LETT VOLNA AZ EREDETI VÉGE. ÚJAT KELL KITALÁLNOM, DE NYUGI, MEGOLDOM. AZ ERŐ VELEM VAN!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése